Kaj je najboljša slika za Facebook oglas?

Slike igrajo ogromno vlogo pri učinkovitosti oglasov na Facebooku. Če uporabniki ne klikajo na vaše oglase, je velika možnost, da so za to krive prav slike. Ste pripravljeni izboljšati učinkovitost vaših Facebook oglasov s slikami? Ampak, kaj je najboljša slika za Facebook oglas?

Najboljše slike za Facebook so dimenzije 1080 x 1080 pikslov. Ker podporajo različne formate oglasov, je ta dimenzija običajno najboljša izbira. Facebook priporoča slike širine 1200 pikslov, vsekakor pa naj ne bodo manjše od 600 x 600 pikslov. Izberite sliko, ki se navezuje na vaš izdelek ali storitev, izogibajte pa se slik, ki imajo veliko majhnih detajlov.

V tem članku bomo predstavili šest najboljših praks za izbiro slik za Facebook oglase. To vam bo dalo jasno predstavo o tem, kaj deluje in česa se morate izogniti za vsako ceno.

6 vrst slik za Facebook oglase, ki delujejo

Ste pripravljeni na izboljšanje uspeha Facebook oglasov s slikami? Sledite tem šestim praksam in vaši oglasi bodo izstopali.

1. Nasmejani ljudje = dober CTR

Najboljša slika za Facebook je slika srečne ženske, ki gleda neposredno v kamero. Ta vrsta slikovnih oglasov preprosto deluje. In takšno sliko lahko uporabite pri zelo različnem spektru oglasov.

Kaj je najboljša slika za Facebook oglas

Kaj lahko storite vi?

  • Številni trgovci na debelo imajo na voljo slike žensk, ki pozirajo z njihovimi izdelki. Vprašajte svojega trgovca na debelo, ali imajo takšne slike tudi oni. Te vrstne slike lahko naredite tudi sami, saj ni potrebno, da so na sliki profesionalni fotomodeli.
  • Podjetja, ki temeljijo na storitvah, lahko pokažejo tudi sliko vesele ženske, ki je koristila njihove storitve.

2. Logotipi

Prepoznaven logotip morda ne pritegne takšne pozornosti kot živahne barve, slike otrok, hišnih ljubljenčkov in žensk, toda zaradi pogostega prikaza bo sčasoma postal vse bolj prepoznaven.

Slika za Facebook

Kaj lahko storite vi?

  • Ustvarite oglaševalsko akcijo z različnimi Facebook oglasi, na vsaki tretji sliki pa naj se nahaja vaš logotip. To vam omogoča, da se borite proti nizkemu CTR-ju pri prikaznimi oglasi, medtem ko se dodatno povečuje prepoznavnost vaše blagovne znamke.
  • Če je vaš logotip moder ali enobarven, uporabite pisano ozadje ali obrobo.
  • Uporabite svoj logotip le, če ste prepričani, da ga bodo uporabniki prepoznali. V nasprotnem primeru vas bodo obiskovalci Facebooka spregledali.

3. Barve so pomembne

Kot veste, Facebook-ova barvna shema je modro-bela. Če uporabljate iste barve, se bo vaš oglas zlil z virom novic in večina uporabnikov jih bo enostavno spregledala. Zato naj bodo vaši facebook oglasi svetli, barvit in privlačni.

Kaj lahko storite vi?

  • Če je vaša slika ali logotip modra, naredite svetlo ozadje ali obrobo okoli slike, saj bodo na takšne način vaši oglasi izstopali. Izberite obrobo ali ozadje, ki je kontrastna sami sliki.
  • S svetlo barvo vzbudite pozornost, večjo konverzijo pa spodbudite z velikim CTA (Call to action), in sicer v naslovu ali besedilu vašega Facebook oglasa.

4. Izpostavite ponudbo

Jasna in vidna ponudba je odličen način, da naredite vtis. Če bodo vaši Facebook oglasi izstopali, bodo uporabnike navdihnili z močnim sporočilom.

Kaj lahko storite vi?

  • Izpostavite, kar je posebnega pri vaši ponudbi. To je lahko brezplačni poskus, akcija ali posebno pakiranje.
  • Če promovirate knjigo ali tečaj, vključite kakšno dragoceno informacijo.

5. Smešne ali nenavadne slike

Uporaba smešnih ali nenavadnih slik lahko znatno poveča število klikov na oglase, vse je seveda odvisno od vaše ciljne skupine.

Ne samo, da takšne slike privabijo pozornost, ampak vas tudi prikažejo kot zabavno blagovno znamko. Če je to tisto, kar želite biti, uporabite to metodo. Če ne, se je raje izogibajte.

Slike za oglase

Kaj lahko storite vi?

  • Uporabite zabavno sliko, na kateri je srčkan hišni ljubljenček ali otrok z vašim izdelkom.
  • Uporabite sliko, ki je videti rahlo nenavadna. To bo uporabnike Facebooka spodbudilo, da bodo sliki namenili več pozornosti, hkrati pa jih bo pritegnilo h komentiranju in všečkanju.

6. Otroci in hišni lubljenčki

Ko gre za slike na družabnih medijih, so hišni ljubljenčki in otroci vedno pravšnja izbira za oglaševalce. Vključitev tovrstnih slik je preverjena formula za učinkovito Facebook oglasno kampanjo.

Facebook oglasi

Kaj lahko storite vi?

  • Poiščite sliko otroka ali hišnega ljubljenčka z vašim izdelkom.
  • Izberite sliko, ki se nanaša na naslov oglasa.
  • Na primer, če je vaš izdelek program za A/B testiranje, vključite sliko dvojčkov z različnimi klobuki.

Zaključek

Zdaj, ko veste, kakšna slika je najbolj primerna za Facebook oglas, je čas, da to preizkusite še v praksi. Ne pozabite delati A/B teste, saj formula, ki bi delovala za vse vrste oglasov, ne obstaja. Dobre slike bodo izboljšale vaše rezultate. Dokler pa tega ne preizkusite, ne boste nikoli vedeli, katera slika najbolje deluje.

Vam vse skupaj zveni naporno? Ali menite, da je to potrata časa? Nam to ne predstavlja težav. Če pri tem želite profesionalno pomoč, nas lahko najamete. Kontaktrajte nas, da vam predstavimo, kako vam lahko pomagami pri FB oglasih in na ostalih področjih spletnega marketinga.