UČINKOVITO GOOGLE ADS OGLAŠEVANJE
Odkrijte resnični potencial Google Ads oglaševanja!
Google je mesto z več kot 259 milijoni edinstvenih obiskovalcev in 4,8 milijardami dnevnih interakcij. Želite “uloviti” obiskovalce Googla, za katere vemo, da so že v začetni nakupni fazi? Uporabite Google Ads oglaševanje.
Zakaj Google Ads oglaševanje?
Google Ads vam ponuja možnost povečanja spletnega obiska, on-line povpraševanj, povpraševanj preko telefonskih klicev in povečanja stopnje obiska fizične trgovine, kar seveda povzroči povečanje prodaje.
Google Ads vam prav tako omogoča, da ustvarite in delite ciljno usmerjene oglase (tako preko mobilnih naprav kot tudi namiznih računalnikov) med vašo ciljno skupino.
Kaj to pomeni?
To pomeni, da se bo vaše podjetje prikazalo na strani z rezultati iskanja (SERP) v trenutku, ko vaša ciljna stranka išče storitve ali produkte, ki jih ponujate.
Ali je Google Ads oglaševanje res učinkovito?
Da bi odgovorili na to, si oglejmo nekaj statističnih podatkov:
- Google Ads oglasi so za 50% bolj učinkoviti kot organski zadetki.
- Prikazni oglasi dosežejo 90% on-line potrošnikov.
- Google zazna 83.787 iskanj vsako sekundo.
- 43% kupcev kupi nekaj, kar so videli v oglasu na YouTubu ali Googlu.
Veste, kaj počne vaša konkurenca?
Vaša konkurenca verjetno že uporablja Google Ads (in morda celo uporabljajo ključne besede vaše blagovne znamke).
Vsi vaši konkurenti, ki uporabljajo Google Ads za promocijo svojega podjetja, rangirajo višje od vaših organskih zadetkov. To pomeni, da je njihova vidnost nad vami.