Stopnja konverzije je ključna metrika za uspeh spletne trgovine. Meri število obiskovalcev, ki opravijo želeno dejanje, kot je nakup ali prijava na e-novice.
Visoka stopnja konverzije pomeni, da velik delež obiskovalcev najde vrednost v ponujenih izdelkih ali storitvah in je bolj verjetno, da se bodo vrnil tudi v prihodnje.
Izboljšanje konverzije je ključnega pomena za rast in dobičkonosnost spletne trgovine, saj neposredno vpliva na dobiček.
V tem članku bomo raziskali pet učinkovitih načinov za izboljšanje stopnje konverzije v vaši spletni trgovini.
Pomembnost izboljševanja konverzije za spletne trgovine
Izboljševanje stopnje konverzije je ključnega pomena za uspeh spletne trgovine. Visoka konverzija pomeni, da velik delež obiskovalcev najde vrednost v ponujenih izdelkih ali storitvah, zato je bolj verjetno, da se bodo v prihodnosti še vrnili.
V tem poglavju bomo obravnavali pomembnost izboljševanja konverzije in kako lahko le-ta pozitivno vpliva na rast in dobičkonosnost spletne trgovine.
5 načinov za izboljšanje stopnje konverzije

V tem članku bomo obravnavali pet učinkovitih načinov za izboljšanje konverzije v vaši spletni trgovini.
Od enostavne in intuitivne navigacije do izjemne podpore za stranke; ti pristopi bodo pomagali spremeniti obiskovalce v kupce. V tem poglavju bomo predstavili pregled vsakega od petih načinov.
Ustvarite uporabniku prijazno spletno mesto
Uporabniku prijazno spletno mesto je ključnega pomena za izboljšanje konverzije. Obiskovalci naj kar se da enostavno najdejo, kar iščejo, razumejo informacije o izdelku in brez težav zaključijo nakup.
V tej poglavju bomo obravnavali pomembnost enostavne navigacije, jasne informacije o izdelku in bistvenost hitrega nalaganja spletne strani za ustvarjanje uporabniško prijaznega spletnega mesta.
1. Enostavno in intuitivno navigiranje
Enostavna navigacija je osnova za uporabniku prijazno spletno mesto. Obiskovalci naj brez težav najdejo, kar iščejo, ne da bi iskali po več straneh ali menijih.
Jasna in preprosta struktura navigacije lahko izboljša uporabniško izkušnjo in poveča verjetnost prodaje.
2. Jasne in pregledne informacije o izdelku
Obiskovalci spletnega mesta naj čim lažje razumejo informacije o izdelku in sprejmejo informirano odločitev o nakupu. To dosežete z jasnimi in preglednimi opisi izdelkov, skupaj z visoko kakovostnimi slikami in videi izdelka.
Povečanje dodatnih informacij o izdelku, kot so specifikacije izdelka in ocene strank, lahko pomaga povečati konverzijo.
3. Hitro nalaganje strani
Počasno nalaganje spletnega mesta lahko odvrne obiskovalce, kar vodi do nižje konverzije.
Hitro nalaganja spletne strani je ključnega pomena, ker uporabniku zagotavlja prijazno spletno mesto, saj je zelo verjetno, da bodo obiskovalci zapustili spletno stran, ki se predolgo nalaga.
Optimizacija slik, stiskanje datotek in uporaba zanesljivega gostovanja lahko pomagajo izboljšati hitrost nalaganja.
S tem ko naredite svojo spletno stran prijazno uporabniku, lahko izboljšate možnosti, da spremenite obiskovalce v stranke.
Spletna stran, ki je se hitro nalaga, je enostavna za uporabo in vsebuje jasne ter kratke informacijami o izdelku bo zagotavljala prijetno uporabniško izkušnjo in povečala verjetnost prodaje.
Uporabite visokokakovostne slike in videe izdelkov

Visokokakovostne slike in videi izdelka lahko imajo znaten vpliv na stopnjo konverzije, saj omogočajo boljši vpogled v izdelek in pomagajo obiskovalcem sprejeti informirano odločitev o nakupu.
V tej poglavju bomo obravnavali pomembnost prikaza slik izdelka iz različnih zornih kotov, uporabe videov za predstavitev funkcij izdelka in možnosti povečave ter bližnjega pogleda izdelka.
1. Prikažite slike izdelka iz različnih zornih kotov
Prikaz slik izdelka iz več zornih kotov in perspektiv pomaga obiskovalcem dobiti boljši vpogled v izdelek in poveča njihovo zaupanje pri nakupu.
To lahko dosežemo z zagotavljanjem splošnih slik izdelka in slik od blizu, ki izpostavijo specifične funkcije ali podrobnosti.
2. Uporabite videe za predstavitev funkcij izdelka
Videi so močno orodje za povečanje konverzije, saj zagotavljajo dinamičen in zanimiv način za predstavitev funkcij izdelka.
Videi se lahko uporabijo za predstavitev delovanja izdelka, poudarjanje ključnih funkcij in bolj podrobne izkušnje z izdelkom.
3. Ponudite možnosti povečave in pogleda zdelka od bližje (zoom)
Možnosti povečave slike izdelka pomaga obiskovalcem dobiti boljši vpogled v izdelek in njegove funkcije.
To lahko poveča zaupanje pri nakupu in zmanjša verjetnost vračil zaradi nezadovoljstva z izdelkom.
Uporaba visokokakovostnih slik in videov izdelka lahko bistveno izboljša izkušnjo stranke in poveča verjetnost prodaje.
Z zagotavljanjem vpogleda izdelka iz več zornih kotov, predstavitvijo funkcij izdelka s pomočjo videa in ponudbo možnosti povečave in bližnjega pogleda bistveno povečate možnost konverzije.
Ponudite različne možnosti plačila

Ponudba različnih možnosti plačila lahko pomaga povečati stopnjo konverzije, saj kupcem omogoča prilagodljivost pri izbiri načina plačila, ki je zanje udoben in varen.
V tem poglavju bomo obravnavali pomembnost ponujanja več različnih načinov plačil, zagotavljanje varnih transakcij in ponudbo mednarodnih možnosti plačila.
1. Ponudite več plačilnih metod
Ponujanje več plačilnih metod, kot so kreditne kartice, PayPal in bančne nakazila, lahko izboljša stopnjo konverzije tako, da kupcem ponudi več možnosti za plačilo.
To lahko poveča možnosti za prodajo, saj je bolj verjetno, da bodo kupci dokončali nakup, če imajo na voljo svoj najljubši način plačila.
2. Zagotovite varne transakcije
Mnoge kupce skrbi varnost spletnih transakcij, zato je za spletne trgovine ključnega pomena, da zagotovijo varno spletno plačilo.
Uvedba SSL certifikata in uporaba zaupanja vrednih ponudnikov plačil (Bankart, Stripe, Braintree…) lahko kupcem poveča zaupanje in poveča možnosti za prodajo.
3. Ponudite mednarodne možnosti plačila
Za spletne trgovine, ki prodajajo po vsem svetu, je zelo pomembno, da strankam, ki prihajajo iz tujine, ponudijo mednarodne možnosti plačila.
Ponudba različnih plačilnih metod, kot so mednarodne kreditne kartice Mastercard, Amex, Discover, Visa itd. in lokalne načine plačila (Klarna, Sofort, Przelewy24…) omogoča strankam, ki prihajajo iz tujine, lažji postopek nakupa in poveča možnosti za prodajo.
Ponudba različnih možnosti plačila lahko izboljša konverzijo tako, da strankam zagotovi prilagodljivost in varnost, ki ju potrebujejo za nakup.
S ponudbo več metod plačila, zagotavljanjem varnih transakcij in ponudbo mednarodnih možnosti plačila lahko lastniki spletnih trgovin ustvarijo enostavno in brezskrbno nakupovalno izkušnjo za svoje stranke.
Ponudite izjemno podporo strankam

Izjemna podpora strankam je ključna za gradnjo zaupanja in ohranjanje zvestobe strank, hkrati pa lahko pozitivno vpliva na konverzijo.
V tem poglavju bomo obravnavali pomembnost ponudbe podpore strankam s pomočjo klepetalnice, hitre odzivnosti na vprašanja strank in enostavnih ter priročnih metod za vračilo izdelkov.
1. Podpora s klepetalnico
Podpora strankam s pomočjo klepetalnice lahko izboljša konverzijo z zagotavljanjem strankam takojšnjo pomoči, ko jo potrebujejo.
S tem jim lahko pomagate odgovoriti na vsa morebitna vprašanja, reševati težave in povečati zaupanje v nakup.
2. Na vprašanja strank odgovarjajte kar se da hitro
Hiter odziv na vprašanja strank, ne glede na to, ali gre za klepetalnico, elektronsko pošto ali telefon, lahko pomaga graditi zaupanje in pokazati, da spletna trgovina ceni svoje stranke.
Hiter in učinkovit odziv lahko pomaga reševati težave in povečati verjetnost prodaje.
3. Ponudite enostavne in priročne načine za vračilo
Imeti jasna in priročne metode za vračilo lahko poveča zaupanje strank in zmanjša tveganje za vračilo.
Enostave in razumljive informacije o postopku vračila in možnosti za vračilo in zamenjavo lahko poveča zadovoljstvo strank in izboljša konverzijo.
Ponudba dobre podpore strankam je ključnega pomena za gradnjo zaupanja in zvestobo strank ter za povečevanje konverzije.
S ponudbo podpore preko spletnega klepeta, hitrim odzivom na vprašanja strank in enostavnimi in priročnimi metodami za vračilo lahko lastniki spletne trgovine ustvarijo pozitivno izkušnjo in povečajo verjetnost prodaje.
Optimizirajte spletno stran za mobilne naprave

Zaradi vse večje uporabe mobilnih naprav za nakupovanje na spletu je ključno, da so spletne trgovine optimalno prilagojene za te naprave.
V tem poglavju bomo obravnavali pomembnost zagotavljanja prilagodljivosti, enostavnega in hitrega procesa nakupa ter brezhibne mobilne nakupovalne izkušnje.
1. Zagotavite odzivni design za mobilne naprave
Prilagodljivost spletne strani za mobilne naprave je poglavitnega pomena za zagotavljanje pozitivne uporabniške izkušnje za stranke, ki nakupujejo preko svojih mobilnih napravah.
To lahko izboljša navigacijo, berljivost in splošno uporabnost, kar lahko poveča konverzijo.
2. Enostaven in hitri postopek nakupa
Enostavnost in hitrost nakupa sta izrednega pomena za izboljšanje stopnje konverzije, še posebej na mobilnih napravah. To lahko pomaga zmanjšati število zapuščenih košaric in povečati verjetnost prodaje.
3. Zagotovite nemoteno mobilno nakupovalno izkušnjo
Zagotavljanje nemotene mobilne nakupovalne izkušnje, od brskanja do končnega nakupa, lahko pomaga izboljšati stopnjo konverzije tako, da obiskovalec enostavno in hitro opravi celoten nakup.
Optimizacija za mobilne naprave je ključnega pomena za vse, ki želijo izboljšati konverzijo.
Z zagotavljanjem prilagodljivosti za mobilne naprave in enostavnim ter hitrim procesom nakupa lahko lastniki spletnih trgovin ustvarijo pozitivno uporabniško izkušnjo za stranke, ki nakupujejo preko svojih mobilnih naprav.
Zaključek
V tem članku smo predstavili 5 načinov za izboljšanje stopnje konverzije za spletne trgovine.
Ti vključujejo uporabniku prijazno spletno mesto, uporabo visokokakovostnih slik in video posnetkov izdelkov, ponudbo različnih možnosti plačila, ponudbo dobre podpore za stranke in prilagoditev spletne strani za uporabnike mobilnih naprav.
S temi pristopi lahko ustvarite pozitivno izkušnjo za stranke, zgradite zaupanje in povečate verjetnost prodaje.
Pri naši digitalni agenciji spodbujamo lastnike spletnih trgovin, da preizkusijo te tehnike za izboljšanje konverzije in zagotavijo pozitivno izkušnjo strank.
Če pri tem potrebujete pomoč, nas kontaktirajte. Pogledali bomo, katere metode potrebujete in kako jih lahko implementirate.